ZAGREB TRAIL

Moram nešto napisati o Zagreb Trailu. Iz više razloga: jedan je da mi ne ispari volja pa će i taj „izvještaj“ proći kao i JGL sRatistika (čitaj: neće ga biti). Drugi je da s naslovnice više maknem Jazza i „utrku“ (sa samim sobom) koja je u dvije godine imala jednog natjecatelja, a i taj je nije završio. Treći je što mi je Šimun naredio da hvalim njegovu umotvorinu, a četvrti je što mi je ovo bila jedna od najljepših utrka u kojima sam sudjelovao (ovo četvrto ne vjerujte jer je nastalo kao posljedica trećeg)…

Nego, priznajem da sam bio podosta razočaran kad me di organajzer u petak navečer nazvao i rekao da najvjerojatnije otkazuje ultru zbog nekoliko stabala srušenih po brdu, ali prebolio sam to još istu večer na maturalnoj uz pomoć knedla sa šljivama koje sam tamanio uz velike količine šećera. Vidi se da je Cimi ostario, četrdeset prva gazi, gdje su ona vremena kad se prije šest godina Velebit nije otkazivao, a situacija je bila deset puta gora nego ovog vikenda, s tim da je i sveta planina nešto opakije mjesto od ovog našeg omiljenog brdašca… Vidiš, zanimljivo je da je tu ultru uzeo Trs te da se na Zagreb Trailu, u sličnim vremenskim neprilikama, pojavio na prvoj utrci nakon četiri ili pet godina…

I tak, došli u subotu na start u nadi da će ultre ipak biti, čak je i kiša prestala, izgledalo je kao da će se razvedriti, ali ubrzo je ponovo počelo pljuštati i nije prestalo do kraja utrke. Brzo se proširila i vijest da taj film ne bumo gledali pa su se neki okorjeli ultraši pokupili doma, a drugi su rekli da je tog dana treking u Hrvata umro…

Ni meni se nije dalo ganjati u kraćoj varijanti jer me te kratke i brze utrke ubijaju za razliku od ultra laganica, ali kae tue, idemo se klat. Tak je i počelo, na najjače, a malo sam sebi došao tek kod Lagvića kad je počeo uspon na Medvedgrad i sve nakon toga bilo je čisto uživanje.

Nisam sponzoriran tak da mogu slobodno pisati o tenisicama (kad već ne mogu o utrci) – inovejtice mudclaw su savršeno odradile posao po ovakvom terenu, a ono malo asfalta se izdrži bez problema.

A staza… Eeeee, staza je bila savršena, baš čisto savršenstvo. Ako isključimo kratki sljemenski đir, stalno si kilometar, dva od centra, a u totalnoj divljini. Malo gore, malo dole, šume (kaj šume?!? – džungla!), singl trekovi, livade, stepenice… Kad ti asfalt dojadi, taman krene nešto drugo…

Naglašavanjem nekih dijelova ispalo bi da ostali nisu bili lijepi, a stvarno nije tako, no, dva mjesta moram izdvojiti. Prvo dio nakon ribnjaka u Gračanima – nabujali potok, lude livade, šumetina čije su se grane nadvile nad single track stazu nadomak glavnoj prometnici, ma baš, ono, ludilo. Nije da se nekom dalo startati po kiši, ali nakon pet minuta ti je svejedno i čini mi se da je staza bila još atraktivnija baš zbog ekstremnih uvjeta.

Drugo mjesto je spust s Brebaka na Pustodol. Istu tu stazu imali smo na Mrak kombi ove godine i to je također bila uživancija, no, ipak u mraku moraš biti oprezniji da se ne razbiješ, a i da ne promašiš stazu. Ovako, kad je dan i staza označena, to je bio čisti gušt. Izuzetno su rijetke prilike kad se ganjaš na najjače i istovremeno beskrajno uživaš i to je bio baš taj potez. Nizbrdica dovoljno zahtjevna da ipak moraš biti pinkicu oprezan, tek toliko da puls nije na maksimumu, a opet taman pod nogu da ne moraš previše paziti nego se možeš opustiti i fakat uživati.

Meni je staza toliko savršena da bih je ostavio takvom i ubuduće, možda eventualno promijenio smjer i tako svake druge godine. I super je bila markirana, ali bez obzira koliko dobro označiš, uvijek će se netko pogubiti jer ljudi trail utrku doživljavaju kao isključivo trkačku, a ona to nije. To je kao da na biatlonu samo laufaš i pokraj gađališta prođeš, a ne pucaš u metu. Na trailu treba i gledat okolo, bit oprezan, a ne samo jurcat. Druga greška je što pratimo onog ispred sebe pa ako on promaši, promaši cijela grupa. Jedino mjesto koje je možda bilo malo slabije označeno s obzirom da je križanje i nizbrdica je skretanje na single track odmah poslije Medvedgrada, ali tko je bio pažljiv, ugledao bi ga bez problema. Uglavnom, svaki put kad sam podignuo glavu, vidio sam sljedeću trakicu, osim unutar posjeda ksaverske crkve.

Iako me Šimun zadnjih tjedana izluđivao sa Zagreb Trailom jer su zbog toga patili treninzi, zapravo, više moji živci i što je ultra ipak ultra, ova staza je bila pun pogodak…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to ZAGREB TRAIL

1. dadek73 says:

…nakon prospavane noći i komunikacije sa 15-tak relevantnih ljudi iz organizacije i oko nje , da stvorim što objektivniju sliku kaj se izdogađalo prije , za vrijeme i poslije ZGtraila , odlučio sam zbog mira na našem brego ne forsirati svoje mišljenje o cijelom iventu…
    …međutim iako te poštujem i do sada nismo bili u nekom sukobu interesa moram ti otvorenio reči da se ne slažem sa tvojim mišljenjem osim da je staza bila perfektna kakva i može biti na poveznici ZG-Sljeme.
    …svaka čast operativnoj ekipi na terenu koja je odrađivala najbolje kaj je mogla u subotu….
    …a kaj se tiče za odrađeni dio od strane gospodina Š. …taj me sigurno više neče vidjeti na utrci koju on organizira…LP

2. mukki says:

Jako dobar tekst ali kao da ga nije pisao isti čovjek koji inače ima nešto frenetičniji stil pisanog izražavanja (vidi JGL i MK izvještaji…).
    I ti stariš 🙂

3. nenad says:

Batko dragi najdrazi, znas da te volim da si mi oduvijek naj…. glup si ko i ja star si ko i ja i zato ti moram rec iskreno SERES KVAKE….

4. neno says:

Dragi Batko najdrazi….glup si kao i ja star si kao i ja….u trekingu si mi bio sve al moram ti rec ko sto bi reko sebi SERES KVAKE

5. toni m says:

Slažem se skroz kaj se tiče staze i tu svaka čast organizatoru. Staza je fakat prekrasna, i otkrila mi je puno novih stvari u Zg! Meni se isto nije dalo klat na tak kratkoj stazi, al ispalo je skroz ok i baš sam uživo. Al i dalje mislim da je moglo bit i bolje, sam da je organizator imao još mrvu kreativnosti, pa se sjetio da za ultru stavi dva kruga ove staze. Tad bi ultraši uživali u stazi dvostruko više :).

6. batica says:

Šuti, seljo, nisi bio na utrci tak da nemaš kaj pričat 😛

7. batica says:

Prvo moram reći, da ne bi ispalo da ne puštam neke komentare, postavke je postavio admin Terz, tako da ja moram odobriti one koji se prvi put oglašavaju, a na to konstantno zaboravljam. Da mi Murat danas u Maksimiru nije rekao da sam cenzurirao Dadekov komentar, tko zna kad bih vidio njegov i Tonijev komentar, odnosno, pustio ga u javnost.

Ono “seljo” upućeno je Keču.

Toni, tvoja ideja od dva kruga je super u datoj situaciji, ali to nije – to, jer ultra, ovakva kakva je trebala biti, bila bi prejebena, jedna od najboljih ikada.

Dadek, nema tu nikakvog sukoba interesa, ni ti ni ja nemamo niš sa Zagreb Trailom i potpuno je ok da se ne slažemo. Meni je to jasno otkad si objavio onaj komentar na gelenderu/fejsbuku. Mogli bismo sad o tome raspravljati zauvijek: meni je staza bila super označena, tebi nije i to je to. Budući da si me nabio 12 minuta, a to je pola minute po kilometru, stalno pričam okolo ljudima da sam ja brži pol minute po kilometru, što je pun kurac, možda bi i ja imao problema s označavanjem staze na ovaj način.

A i u vezi s tim je situacija dosta relativna. Kao što se ti i ja ne slažemo ovdje, tako se mnogi ne slažu oko prošlogodišnjeg Risnjaka. Nisam bio na utrci, ali sam “razmontiravao” dobar dio staze i popizdio koliko je trakica bio. Mali Nikola je bio jako ljut u cilju Zagreb Traila i veli kak je Risnjak mogao bit onak dobro označen, a s druge strane, Nikica veli da je bio katastrofa.

I tak…

8. mukki says:

Nisam namjeravao ići na trku, nisam bio na utrci i ono “seljo” se zbog toga slobodno može odnositi i na mene (uostalom, i jesam sa sela) :), ali potvrđujem da je zamišljena staza ultre ultra kul.

P.S. Pokupio sam za vrijeme svog nevjerojatnog treninga prije par dana cvikalicu i natpis “Ne diraj! Zagreb Trail” s Gorskog zrcala. Uglavnom, kod mene je pa mogu vratiti kome treba ili prelazi u trajno vlasništvo udruge.
    O pulsu, kilometraži, tlaku prije i poslije, postotku masnog tkiva, opsegu nadlaktice, playlisti, broju usisanih gelova, modelu slušalica, stanju ripna na tenisicama i GPS poziciji tijekom 13. minute treninga izvijestit ću javnost kao i obično preko Rural Urban Hyperion Trail X 23 stranice (ako mi netko nije hakirao account).

I da: Terz je kriv za sve :)- možda bi mogli napraviti ove majice?

• terz says:

Čuj, ti si sa sela… ti sa selom imaš veze k’o Šimun s kontrolama 🙂
      I da: ne igraj se s adminom, vidiš da reagiram na ključne riječi…

9. seti says:

predlažem da hackiramo Šimunu tu stazu ultre, kako smo mu haknuli i v140 i odradimo cijelu undergorind, a onda se može i on natjecati

10. seti says:

da undergorind , kako sam samo to uspio natipkati– underground

11. dadek73 says:

kaj se tiče mene staza se nije niti trebala označavati i nitu u jednom momentu nisam bio u nedoumici gdje iči …ali neke stvari nisam niti spominjao pa evo za zadnji komentar na temu i kritike koje su mi dolazile od ljudi poslije traila….umjesto najače okrepne stanice na cmroku 10 min do cilja !!! , nigdje ničeg od prekrižja do gračana , sa pozicije vodečih koji smo i prvi nailazili na greške koje ostali nisu niti primjetili : KT5Medvedgrad , 3min unutar zidina zovem lika da se pojavi od nekud , po šumi je sve prošlo ok osim nedostatka bilo kakvog supporta koji bi se očekivao za ovaj tip utrke , K9 Jandrićeva Naumovac (!!!! nema nikakvih oznaka niti čovjeka sa cvikalicom) , tu lovim Špoljara koji se vrača iz smjera Mlinarice #$” , Ostavljamo na tom mjestu Graćčana koji pronalazi oznake po cesti u nastavku i vrača se označiti da i ostala ekipa tu ne fula i on ostaje preusmejaravati ljude a NEMA veze sa organizacijom.Sve do prekrižja i konfuznog prolaska kroz dvorušte kuče je bilo “relativno” upotrebljivo.Prilikom izlaska na cestu dolazilo se na križanje više oznaka ,i tu bi se krivo skrenulo (Nikola) da nisam unaprijed znao kuda ide staza.Dečki sa kratke utrke su naošli na iste probleme ali kod njih su stajali nekui preusmjerivači , pobjednijk mi je rekao da je pitao curu gdje treba iči a ona mu je rekla da ona samo tu stoji i da misli tamo u nekom smjeru oznaka WTF. K9 i K10 nikakve cvikalice i nigdje ljudi iz organizacije, Na K11 (cmrok) mene cura pita a koji broj trebam cvikati,Tu sam Žani rekao neka zove Šimuna i šalje nekog na K9 da zamjene Gračana.U kasnijem razgovori sa ekipom iz organizacije dolazim i do drugih informacija ali su sad nebitne jer su neki ipak drukčije vezani uz g.Š. , koji se btw. nije udostojio pojaviti među ljudima da mu direktno kažemo kaj mislimo o njegovoj ideji organizacija. A karta , bar mi se sad klinci imaju sa čime igrati ;-).Usput došao je i na crne liste drugih pružatelja usluga koji raskidaju suradnju sa njim , toliko o njegovom profesionalizmu. Uglavnom utrka je super samo da se promjeni organizacija.LP

12. batica says:

Mda, ovo su ozbiljni propusti, to je prokletstvo brzih na Šimunovim utrkama. Ja sam dolazio desetak minuta iza vas i ama baš svugdje je bilo sve ok.

Kaj se ultre tiče, u nedjelju oko 10 Zlatko Vlašić i ja idemo proći stazu ultre pa tko želi – please join.

13. konjina says:

Kikijev blog ili ti “ejnajnek u tarvje”!